Hulp en Veelgestelde vragen (FAQs)

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

We begrijpen het volledig, we veranderen ook van gedachten! Hoewel we het graag zouden doen, is het op dit moment niet mogelijk om een bestelling aan te passen of te annuleren nadat deze is geplaatst. We hopen in de toekomst een annuleringsmogelijkheid te bieden. Mocht het artikel of de artikelen niet bevallen, zorg er dan voor dat je ze kunt omruilen voor een gewenste stijl of retourneer ze voor een terugbetaling.

Wat als ik met iemand wil spreken?

We willen ook graag met je spreken! Neem contact met ons op voor vragen, zorgen of feedback. We zullen ervoor zorgen dat we binnen 48 uur bij je terugkomen. Houd er echter rekening mee dat vragen die op vrijdag worden verzonden, een antwoord krijgen op de volgende maandag, maar mogelijk eerder.

Verzending

Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel alleen in Nederland.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Standaard verzending duurt normaal gesproken 3-5 dagen.

Retourneren en Terugbetalingen

Hoe kan ik een product retourneren?

Artikelen dienen ongeopend en onbeschadigd te zijn voor retournering, en dit moet plaatsvinden binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

Hoelang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?

Terugbetalingen worden verwerkt binnen 7 dagen nadat we de item(s) hebben ontvangen.

Ben je nog steeds op zoek naar antwoorden?

Als de antwoorden die je zoekt niet in onze FAQ staan, stuur ons dan een e-mail door het onderstaande formulier in te vullen.